Buku ni saya beli dengan harga RM 80,, Ada 700 mukasurat, saya terpaksa guna banyak masa dalam 2 minggu untuk habiskan buku ni


Buku ni saya beli dengan harga RM 80,
Ada 700 mukasurat, saya terpaksa guna banyak masa dalam 2 minggu untuk habiskan buku ni.
.
Minggu ni hari sabtu, kami DPPKB anjurkan satu program Seminar Bijak Urus Wang . Penyampai dia tak perlu diperkenalkan lagi , cuba google siapa Pakdi ( Suzardi Maulan ) .
.
Dengan yuran komitmen hanya RM 10 dan program 1/2 hari ni InsyaAllah sekurangnya kita dapat sedikit sebanyak cara macam mana nak uruskan duit kita dengan lebih baik.
.
Hanya ada 30 orang sahaja lagi tempat kosong, link daftar ada di komen pertama.
.
#FINANCIALFREEDOM.
.

Comments

comments


64x64

Mohamad Basri Ibrahim

January 21, 2018

https://tinyurl.com/bijakuruswang

    64x64

    Syazwani MY

    January 15, 2018

    Muqrie Wafier Yahya kalau nk p.

    64x64

    Mrz Ridzuan

    January 15, 2018

    Cikgu Sara Zaleha minat x nk join?

    64x64

    Muqrie Wafier Yahya

    January 15, 2018

    Thanks kak, saya pm

64x64

Syazwani MY

January 23, 2018

Muqrie Wafier Yahya kalau nk p.

64x64

Azim Faris

January 21, 2018

Apa yang Menarik dalam buku ni?☺

    64x64

    Mohamad Basri Ibrahim

    January 15, 2018

    Dalam 700 mukasurat tu rasanya benda mcm ni paling menarik. Antarnya Portfolio Ray Dalio .

    Yang lain pun ada mcm The Vanguard, WB, dll

    64x64

    Azim Faris

    January 15, 2018

    Banyak jugak bon tu.. hehe.. thanks

64x64

Mohamad Basri Ibrahim

January 22, 2018

Dalam 700 mukasurat tu rasanya benda mcm ni paling menarik. Antarnya Portfolio Ray Dalio .

Yang lain pun ada mcm The Vanguard, WB, dll

64x64

Azim Faris

January 23, 2018

Banyak jugak bon tu.. hehe.. thanks

64x64

Mohd Radzi Azizi

January 21, 2018

Aduh..klu x kije nik gi..tp kijo

Thaqif Mokhtar ajok la kak cik Noriah Ya skli

    64x64

    Mohamad Basri Ibrahim

    January 15, 2018

    Ejah2 Thaqif Mokhtar dekat doh tu

64x64

Mohamad Basri Ibrahim

January 22, 2018

Ejah2 Thaqif Mokhtar dekat doh tu

64x64

Mta Qamar Bulan

January 21, 2018

Zulfikar Hj Abd Kasim bagus bijak urus wang

64x64

Ahmad Fahmi Mokhtar

January 21, 2018

blh dah tu tulis satu a4 xpo dah. Hanisah Abd Rahman

    64x64

    Hanisah Abd Rahman

    January 15, 2018

    Mohamad Basri Ibrahim

64x64

Hanisah Abd Rahman

January 22, 2018

Mohamad Basri Ibrahim

64x64

Nuurhidayah Kamal

January 22, 2018

Mohd Syazuan

64x64

Abu Bakar Abdul Rahman

January 22, 2018

Sifu Mohamad Basri Ibrahim tunjuk ajarku..

    64x64

    Mohamad Basri Ibrahim

    January 15, 2018

    Jom ustaz. Kita bagi hotseat kat ustaz. Nak bawak semua isteri2 pun boleh

    64x64

    Abu Bakar Abdul Rahman

    January 15, 2018

    Wow isteri² menarik ni….:-)

64x64

Mohamad Basri Ibrahim

January 23, 2018

Jom ustaz. Kita bagi hotseat kat ustaz. Nak bawak semua isteri2 pun boleh

64x64

Abu Bakar Abdul Rahman

January 23, 2018

Wow isteri² menarik ni….:-)

64x64

Mior Isfandy

January 23, 2018

Mantap Ustaz

    64x64

    Mohamad Basri Ibrahim

    January 15, 2018

    Ana ada nampak nama ustaz dalam list daftar. terima kasih ustaz. Patutnya kita jemput ustaz bentang sekali

    64x64

    Mior Isfandy

    January 15, 2018

    Aik? Ana tak daftar pun

    64x64

    Mohamad Basri Ibrahim

    January 15, 2018

    Owh. Nama org lain sama dengan ustaz dekat awal


http://vietnamtraditionalfestivals.com/

http://vietnamtraditionalfestivals.com/

November 30, -0001

 The land of the Central Highlands with majestic waterfalls, endless forest and endless wild elephant herds are always interesting places to visit. Not only that, to the Central Highlands, tourists will be ecstatic in the wine or need to indulge…  Đọc tiếp

Unbelieveable

Unbelieveable

November 30, -0001

Unbelieveable. It has only been a few days and already people are whining and complaining that President Trump hasn’t had every single problem caused by Hurricane Micheal fixed. By now all the homes and businesses should have been fixed, power…  Đọc tiếp

vietnamcheaptours.info

vietnamcheaptours.info

November 30, -0001

Hoi An is famous for its ancient beauty, rows of ancient houses with tilting roofs, dreamy Hoai river, glittering lanes throughout the streets. But not only that, Hoi An also has other tourist attractions that make visitors extremely infatuated! Tra…  Đọc tiếp

luangprabangs.info

luangprabangs.info

November 30, -0001

Not only have 200km of beautiful and clean seashore, several years ago, transport infrastructure has been developed, making resort real estate in Mui Ne – Phan Thiet increasingly attract the attention of the world. invest. According to the industry, after…  Đọc tiếp

It was a great pleasure of mine shooting promos for my talented friend lemonfacer who is going to play at both Eden Hill Festival and Spectrum…

It was a great pleasure of mine shooting promos for my talented friend lemonfacer who is going to play at both Eden Hill Festival and Spectrum…

November 30, -0001

It was a great pleasure of mine shooting promos for my talented friend lemonfacer who is going to play at both Eden Hill Festival and Spectrum Formosus! I’m looking forward to getting together with you filthy ravers ⚡️? Comments comments